duminică, 24 iulie 2011

DRAGOSTEA DE DUMNEZEU

           Sa iubesti pe Domunul Dumnezeul tau,cu toata inima ta ,cu tot sufletul tau si cu tot cugetul tau(Mat.22,37)
            Cel ce iubeste pe tata ori pe mama mai mult decat pe Mine nu este vrednic de Mine(Mat.10,37)
            De Ma iubiti, paziti poruncile Mele(In.14,15)
            Cel ce are poruncile Mele si le pazeste , acela este care Ma iubeste(In.14,21)
            Cel ce nu Ma iubeste nu pazeste cuvintele Mele (In.14,24)
             Daca paziti poruncile Mele,veti ramane intru iubirea Mea((In.15,10)
             Aceasta va poruncesc: sa va iubiti unul pe altul (In.15,17)
             Iar cine pazeste cuvantul Lui ,intru acela, cu adevarat , dragostea lui Dumnezeu este desavarsita(1In.2,5)
            Daca cineva iubeste lumea , iubirea Tatalui nu este intru el(1In.2,15)
            Daca zice cineva:iubesc pe Dumnezeu,iar pe fratele sau il uraste ,mincinos este! Pentru ca cel ce nu iubeste pe fratele sau ,pe care l-a vazut,pe Dumnezeu,pe Care nu l-a vazut, nu poate sa-l iubeasca.Si aceasta porunca avem de la El:cine iubeste pe Dumnezeu sa iubeasca si pe fratele sau(1In.4,20-21)
            Si stim ca Dumnezeu toate le lucreaza spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu(Rom.8,28)
            Iar tinta poruncii este dragostea din inima curata, din cuget bun si din credinta nefatarnica
(1 Tim.1,5)
             Iubi-Te-voi Doamne,vartutea mea.Domnul este intarirea mea si scaparea mea si izbavitorul meu Dumnezeul meu,ajutorul meu si voi nadajdui spre Dansul,Aparatorul meu si puterea mantuirii mele si sprijinitorul meu(Ps.17,1-3)
             Iubiti pe Domnul toti cuviosii Lui(Ps.30,25)
      CEI CE IUBITI PE DOMNUL, URATI RAUL (PS. 96,11)

Niciun comentariu: